HOLBERG på amfiscenen

Antikmuseet, Victor Albecks Vej 3

75,00 DKK

ULYSSES VON ITHACIA på amfiscenen

Kom og vær med når vi slutter sommeren af med Holbergs gakkede komedie ULYSSES VON ITHACIA lørdag den 2. og søndag den 3. september.
Teaterselskabet PSV opfører deres version af Holbergs sjoveste og skøreste komedie under åben himmel på Amfiscenen ved Antikmuseet begge dage og opfordrer til at man medbringer madkurv

ULYSSES VON ITHACIA er en ener i Holbergs komediesamling. Komedien søger tilbage til de antikke myter – græske helte, fabeldyr samt guder og gudinder bliver allesammen kastet ind på scenen, hvor de bliver mødt af Holbergs genkendelige typegalleri til en kamp om, hvad der er op eller ned, sandt eller falsk, fakta eller fiktion.

Tag med på en rejse tilbage i tiden og oplev, hvordan denne komedie fra 1725 viser os, hvordan vi skal huske at orientere os i en verden, hvor glamour, selviscenesættelse og ”virkelighedsfilter” ellers kan spænde ben for os – det er hamrende aktuelt og hylende morsomt!

Køb din billet her: https://llk.dk/s1ppdt

PRAKTISK OM FORESTILLINGEN
Forestillingen starter kl. 17.00 og varer 2,5 time inkl. pause. I billetprisen medfølger lån af klapstol.
Medbring egne drikkevarer og madkurv. Der vil ikke være udskænkning i forbindelse med forestillingen.
Under forestillingen kan Antikmuseets toiletfaciliteter benyttes.